sakura

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

FREDAG!

Av Malin - 25 maj 2012 17:47

Snabb genomgång utav veckan ;)


I Onsdags så red jag ut på en liten tur, Sakura var riktigt jobbig men å andra sidan var det skitvarmt fast kl var efter 20 på kvällen.... Så ridningen gick inte alls bra. Hon ville bara springa i princip och nej det var inte alls kul. Red dessutom med bomlösa vilket gick skit, satt som skit i den just då. Inte alls kul!
Vi red iaf runt Lönnemossa!


Torsdags (igår) så kom det ut en tjej till (den sista) och provade Sakura!

Det gick så enormt sjukt bra, jag är helt lycklig ;) Det var så himla kul och se alltså. Jag filmade också MEN inget jag tänker lägga ut eftersom det inte är JAG på filmerna och vill inte fråga henne heller.


Tanken är att hon ska komma ut igen, för det vill hon. Men vi får se när för nu har hon lite fullt upp tydligen. Men jag ser redan fram emot nästa gång! Himla skojsigt!


Svårt val dock sen OM denna tjej vill stanna och fortsätta rida/tävla Sakura!

Men det kändes verkligen kanon!


IDAG... Inte mycket att skriva faktiskt..

Skrivit kontrakt på nya lägenheten idag så nu äntligen är det bekräftat. 
Till den får vi varmgarage, tillgång till att biltvätt samt att man kan hyra bastu =D NAJS!!!


Tvättar just nu också så det blir stallet på kvällningen och likabra är väl det eftersom det är så enormt varmt ute igen ;) Men det är BRA. Det är sommar!

Skulle bli sämre väder nästa vecka tydligen.... Suck


Får se om jag kör en update sen, antagligen inte ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards