sakura

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Malin - 14 maj 2012 21:36

Idag var det nästan kul och jobba, kl sprang iväg och vi hann med ALLA utskick dessutom. Himla kul!

Får se hur morgondagen blir, ända nackdelen idag var att jag knappt kunde gå runt och plocka nät eftersom jag inte kunde böja mig :( Fy satan vad ont i ryggen jag haft, ridningen igår satte sina spår :o


Efter jobbet blev det att handla samt tvättning, så nu är det gjort för denna gång ;)


Drog ut till stallet vid 19, när vi var klara i tvättstugan!


Tog mig en kvällstur på Sakura, ner på backabarna och där jobbade hon på så enormt fint för mig. Fick fram en riktigt fin form och steg i traven, man verkligen kände hur ryggen höjde sig =D Där trampa hon under sig fint! Gud vilken känsla!


Sedan red vi upp vid Lennart, in vid bågskyttebanan och upp för backarna där och in i skogen sen ner och vidare in i nästa skog som tar oss bort till oss. Mycket trevlig ridtur. Glad för att jag tog tag i det! Och vädret höll sig ;)


Nu blir det vila i 2-3 dagar, imorgon kommer hovis och slår på bakskor på Sakura sedan på onsdag ska Moa ut och borsta och dona samt gå en promenad med henne.


Sen blir det väl lite mer rida, fredag är bokad, då ska Moa och Sakura hoppträna i Aspeboda som sagt!


=D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards