sakura

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Malin - 15 maj 2012 19:07

Även denna dag gick smidigt och snabbt på jobbet :) Bara en dag och sen lite ledigt!

På fredag ska jag jobba 06.00-14.30, spännande :o


Idag kom hovis, hon skulle som sagt slå på skor bak på Sakura nu. Lite spännande är det över hur hon ska ta det i och med att hon alltid varit barfota där.

Men det var absolut inga problem, hon tog det med godan ro :) Hon kollade bak lite ibland för och se vad hovis gjorde. Hon var så enormt duktig! Och godis fick hon efter avslutad hov också.


Stod och borstade och fixade med henne också, har inte behövt ha tjära på henne på evigheter men idag slängde jag faktiskt på lite. Jösses vilka fina hovar bak. haha


Sen gjorde jag inte mer, hon fick käk osv!


Imorgon ska inte jag ut, känns konstigt men ja ganska skönt ;)

Moa ska dit och pyssla om henne och gå en promenad (som jag nämnt ;) ) Så det blir nog super duper!

Hon ska även fixa vatten och slänga ut hö.


BTW, köpte även hem tråd idag... Så när det blir ok väder igen så ska det fixas, sen ska det skickas in bajs men det lär jag vänta med tills nästa vecka eftersom det är en röd dag mitt i nu. Sen får vi se hur dom ser ut.

Men jag tror absolut Sakura har mask iaf... Inget synligt men hon har kliat rumpan lite så...


Yes!
Goodbye! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards