sakura

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Malin - 2 maj 2012 21:13

Jag är i världens jävla dilemma... Mina tankar och funderingar har starkt kommit tillbaka och jag vet varken ut eller in, det jag vet är att jag vill ha hästarna på lösdrift, för det har dom alltid mått bäst av så INGET stall ;)

Men sen går allt verkligen huller om buller... Fy fan!!


Jaja nog om det!


Kom nyss hem från stallet, blev en sen vända idag men det var skönt. Riktigt skönt väder ute så det heter duga!

Skrurade ur baljan rejält och jag hade såklart bredvid mig från det att jag kom på cykeln, över social? Ja jag tror det.


Sedan plockade jag in henne och hon stod hängande över grinden efter att jag ropat på henne från stalldörrarna, sötnosen <3


Storborsta henne och fixade lite, sen fick hon lite käk vilket hon uppskattar ;)


Blev inget mer, utan jag tog in nästa fröken i hagen och för en gångsskull så fick jag hämta henne :p Hon ville inte lita sig från balen ;)


STorborstade henne också samt donade med hovarna, hon har lite slaskiga strålar... Och jag tyckte dom var så enormt höga jämfört med hovarna... Hon liksom går mer med strålen ser det ut som... Måste kolla upp det mer imorgon. hahaha


Sen fick hon också gå ut igen och ja nu sitter jag här :)


Jag skulle ha tömkört Sakura och tagit en promenad med Lillan men eftersom vi tvättade förut så blev det knas.

Får försöka göra det imorgon om tid/ork finns där :)


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards