sakura

Alla inlägg den 20 maj 2012

:(

Av Malin - 20 maj 2012 18:25

Dagen har varit underbar, jag och Michelle cykla över till moster och kusinerna förut idag, Mica kom även dit en sväng och vi var där i någon timme innan vi for vidare till hästarna, vi släppte ut dom i beteshagen och så slängde jag ut hö också.


Sen hem och såg på skräckis, men vi hann tyvärr inte se klart den :( Så Michelle, du får helt enkelt se klart den själv!

Och jag med såklart.


Nu kom jag nyss hem från stallet, varit och tagit upp dom till vinterhagen. Amelia kom och hjälpte mig också. Tack så mycket för det!


Vi sa även att vi ska se till och rida någon dag, hon och jag som förr i tiden ;) hahaha

Jösses hur det lät då!


Annat som står i fokus är hagbygge utav stora sommarhagen, och det blir väl jag, Sarah och Sanne som ska fixa till den. Nu vet vi inte hur det blir för Sanne och hennes ev kommande häst så jag vet inte riktigt.

Men vi är iaf två som ska bygga upp den, kanske kan tigga lite hjälp av syster och kusin med ;)


Det lär göras nu, start imorgon faktiskt för dom ska snart ut på gräs hoppas jag iaf!

Jag har inte varit bort på andra sidan och kollat gräset där, med lite tur kanske dom kan släppas där nu i veckan bara man får upp tråd osv. Får slå en kik imorgon på det!


Goodnight!

Av Malin - 20 maj 2012 11:28

När Michelle kom hem från Svärdsjö igår efter 21 så stack vi ut till hästarna :)
Plockade upp dom till vinterhagen för att dom får sova där.


Vi tog in Sakura och gjorde henne redo för lite ridning!
Michelle började rida, första gången på Sakura och det gick strålnade. Jag litar fullt på Sakura och Michelle tyckte det var kul. Vi stack upp till grusrondellen i skogen, där fick hon prova på lite trav och galopp också.


Sen red jag något varv med sedan drog vi hemåt, Sakura var kanonduktig!

Och jag gjorde helt rätt i att rida på kvälla, det var varmt även då men inte som under dagen.


Nu sitter vi här och inväntar att Mica ska höra av sig för vi ska dra till Lillo en sväng och hälsa på. Hoppas på snart.

Efter blir det nog hem och käka något litet för att sedan sticka ut till hästarna en liten sväng, ev ta en liten promenad vid hand med småttingarna :) 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards