sakura

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Malin - 16 maj 2012 16:39

IDAG kommer min ÄLSKADE lilla syster hit till mig, guuuuud så underbart alltså!
Så jag har laddat med filmer bland annat, någon rysare för det gillar vi ;) Hahaha


Sedan blir det väl lite av allt under dagarna. Ska bli sjukt kul!
Karln min han drar iväg till stugan med Roysan, jag ville inte med så jag tycker det var väldigt passande att Michelle ville komma och sen kommer även Petra på fredag eller lördag. KUL!


Aja, nu är det äntligen lite ledigt för min del. Iaf imorgon :) Men sen blir det jobb på fredag igen, dock så börjar jag en timme tidigare och får då sluta en timme tidigare, underbart!


Michelle ska väl vara på stan under tiden jag är på jobbet, hon skulle träffa någon kompis :)

Men sen på eftermiddagen, vid 4 tiden så drar vi till ASPEBODA ridbana och ska träna lite hoppning. Eller rättare sagt Moa och Sakura ska träna, jag ska fota/filma ;) 


Jag ska för övrigt få upp syrran på Sakura nu också, hon har fortfarande inte ridit henne :o Kan ni förstå det? Jag skulle tro att hon vill rida Pillan en dag men jag vill inte fråga Sarah om att få låna henne :$ hahahahaha

Jag vet, jag är knäpp men vad fan. Hon har precis fått henne för sig själv och jag lånade henne dessutom förra helgen.....


Jaja, vi får se hur det går iaf!


Idag blidde det inget stall för min del, för vi ska städa... Ska väl sätta igång med det nu.. Om jag inte ska ta något litet och käka först? Hm, vi får se. haha


Ha´t bra alla glada!


 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards