sakura

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Malin - 24 januari 2015 21:34

Idag har älskling och jag varit i Borlänge och shoppat lite :)


Först inne på Ikea där vi köpte ny kruka till min ena stora blomma som växer och växer, blir nog ett ganska stort "träd" av den faktiskt, krukan vi köpte nu är ca 40*40 nästan så jag hoppas den räcker ett tag iallafall.

Ville egentligen ha en högre men då fanns det bara i silver eller plastkruka.


Sedan köpte vi tavelhylla och två lampor som vi ska montera på väggen ovanför sängen, sänglampa samt plast för mobilerna ;) hehe

Perfekt med dem, dom sticker inte ut så fasligt mycket samt att jag kan ställa en tavla där!


Sen så var vi in på systemet en sväng, älskling köpte sig någon whisky.


Sen var jag in på Hööks och jösses vad pengarna rullar där inne, suck!

Men det blev ett par till boots (+ brodd), stl 2 (testat dem och ska nog ha stl 3) sedan blev det ett träns i reahörnan samt ett nytt grimskaft till Sakura.


Jag hoppas tränset ska passa Miraz, blev dock stl COB då Ponny ej fanns så med lite tur så kanske det passar båda två   


Efter Borlänge så fick jag skjuts ut till stallet.


Jag och Moa tog oss en tur runt Småtäkt, gick väldigt bra. Miraz var lite seg i början men sen vände det :p haha

Nejdå, hon skötte sig fint, hade kunnat vara mer vild eftersom hon stått i 3 dagar? eller något.


Skulle rida Sakura efter men det hann jag väl inte, suck.. Kl var fan halv åtta när jag var klar så jag tog in och borstade av henne och sen provade jag bootsen.
Fick ej på dom över ballarna först så fick ta och verka lite runt om och då fick jag på den ganska så precis, men en större stl ska jag nog ha som sagt. Suck!


Så lär byta dessa!

Hoppas bara Miraz kan ha stl 3 då med, så jag slipper köpa ännu ett par :S

= Vill helst ha boots runt om på Miraz eftersom hon är lite okontrolerande med bakdelen.


Vi får se, ha en trevlig lördagskväll!


/M


Just det, Miraz fick sitt nya täcke idag =D Satt kanon, lite stort i fram men absolut inte som det rosa täcket!

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards