sakura

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Malin - 8 januari 2015 22:15

Då har det regnat lite i morse och varit massa plus grader så nu är det väl isgator överallt igen. Lite snö ligger väl kvar på vissa ställen men eftersom det frysit på igen (minus) så är det ganska vasst/hård snö nu. Suck.. 


Varför kan vi inte bara få en härlig vinter för? Jag skulle verkligen vilja det, ut och galoppa i snön tex :D Underbart!

Och sen bygger dom snygga muskler av att pulsa i snön ;) Haha


Idag blev det iaf en promenad med Miraz för och se hur hon såg ut och kändes bland annat. Hon ser fin ut i rörelserna och verkar inte alls stel heller för den delen så det är kanon.

Däremot var hon lite varm på ena bak kotan, så hon slog väl till sig antagligen men det är iof inte så konstigt heller.


Jag är glad över att det gick så bra som det gjorde iaf. Hade kunnat gått så sjukt mycket värre :( Gruvade mig lite när jag tog in henne, livrädd för vad som väntade så jag är glad över att det "bara" var lite värme, ingen svullnad lr hälta alls. Hon reagerar inte ens på benet så det försvinner nog snart.


Sakura tog jag in och borstade av och myste lite med :)


Sedan så provade jag sadeln på båda två, hade dock inte riktigt tiden till att öppna vertygen, måste nämligen brädda vidden lite då den var lite för tajt men annars låg den iaf bra på Sakura. Osäker på Miraz, men den såg ut att hanma i bra läge även på henne.


Men jag vill nog försöka få ut en som kan se, sadelexpert liksom!


Vi får se, jag provsatt aldrig i den iaf. Får göra det i helgen.


Nu ska jag snart dra mig till jobbet, sista natten innan lite ledigt iaf.

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards