sakura

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Malin - 14 januari 2015 19:07

Min rygg är fortfarande dålig men betydligt bättre än igår vilket är riktigt skönt!

Dessvärre känns det direkt när man varit i stallet, man mockar, bär vatten, sopar och idag fick jag skotta igen :( Så min rygg känns lite sämre igen men jag får vila!


Jag och Sakura tog en liten tur, hade så djävulskt ont av att sitta i sadeln kan jag tala om! Men vi tog lilla vägen på berget vilket gick fort och smidigt. Hon fick räjsa på i galoppen vilket hon tyckte var superkul och efter det ville hon bara springa mer :p Men ikke sa nikke för då gick det nedför.


Sen var vi och hämtade hösilage, tur man har världens bästa kille <3 Men det får ligga kvar i kärran för jag tänker inte bära sånt där när min rygg är kass redan. Vill ju bli bra igen!


Nu ska jag bara ta de lugnt och vila, ska dock ner och hämta två paket. Batteri till datorn och sen Miraz nya täcke =D


Tjing!



Vi fick ett litet hinder med, men det gick vi rakt igenom ;) hehe

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards