sakura

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Malin - 10 januari 2015 19:15

Rejält snöstorm idag!

Började snöa vid kvart i ett tiden och vid 16 tiden var det flera dm ute, härligt som tusan men blåsten som höll igång samtidigt var inte kul. Piska fint i ansiktet, kändes som isbitar emellanåt :(


Men jag och Miraz tog oss en tur för det ;) Inget väder stoppar oss, för engångsskull. haha!


Blev en del trav och galopp idag, tänkte lika bra och få busa av henne lite men hon var så snäll så, väldigt glad att få springa igen tror jag. Alla dessa isgator och hård bar mark har ju blivit så man inte kunnat göra mer än skritt ute. Men nu så, wiiee så kul. Tyckte både jag och hon.


Trodde hon skulle bli lite trött iaf men ikke sa nikke, hon har fan energi för 10 hästar tror jag? Ja jösses ja!

Min älskade lilla åsna <3


Hade tänkt rida Sakura med men efter allt piskade i ansiktet och sen all snö som la sig över en = pissblöt så blev det inte så. Dessutom var jag vrålhungrig med så älskling kom och hämtade mig.


Bra dag trots snöstorm ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards