sakura

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Malin - 16 januari 2015 22:10

Idag stod longering på schemat för båda två faktiskt.

Regnat under dagen så det är åter igen isgata på vägarna, snön ligger väl kvar i skogarna och på åkrarna men det är lite halt då det smälter :(


Skritt och trav blev det och lite stoppkommandon, går väldigt bra. Dock lyssnar Miraz bara i ena varvet :p Ganska störande men det kommer, bara kämpa vidare!

Nu är det även väldigt länge sen jag longerade någon av dem så det kanske behövdes.


Gick smidigt och bra, lugna och fina båda två trots storm ute!

Blev ett pass på ca 15min vadera. Var enklare och longera Miraz då underlaget var bättre där och där jag longerade Sakura var det ganska blött på en del ställen under så hon halkade lr sjönk ner för jämnan så därför blev det inte så länge.


Sen nattat hästarna, nu käkat så ska väl ta det lugnt innan jag ska sova.

Morgon i lilla stallet imorgon :)


Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards