sakura

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Malin - 9 januari 2015 21:31

Idag var Miraz helt normal, ingen värme i benet :D så himla skönt alltså!


Så jag tog en skrittur med Moa runt byn i mörkret, säg någon gång det är ljust på em/kvällen nu :p haha

Gick väldigt bra, pigg och glad och lite busig!


Blev lite trav på dom ställen där snön låg kvar. Men sen valde jag att hoppa av innan vi kom ut på bilvägen igen. Där hon kan bli lite crazy när hon är pigg :p Och det var nog tur för rumpen var mer i luften än på marken hela den sträckan :p Jisses, vette tusan vad som hänt med denna brud, hahaha


Nåja inne i skogen gick hon lugnt och fint igen så det var ju skönt!


Sakura fick stå idag igen :o Nu är det plötsligt hon som kommer lite i andra hand, men det gör nog inget!

Hade tid och rida idag men var så jädrans hungrig, hade så ont i magen och det kändes som den sög hål :p Så älskling kom och hämta mig och så köpte vi pizza!


Imorgon ska jag prova sadel, kommer säkert svära en del, vi får se 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards