sakura

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Malin - 20 januari 2015 22:15

Idag red jag och Moa på en tur tillsammans, Miraz var pigg som vanligt. 

Jag fick gå en hel del eftersom det hade kommit lite fjun med snö och lagt sig överallt på isen. Snorhalt verkligen.


Så pass så vi gick omkull igen, allt gick bra åter igen. Moa blev livrädd dock men lugnade sig.
Duktiga Miraz ligger kvar nere när jag ber henne göra det, tacka gudarna för det IGEN!


Men jag klantade mig däremot när jag skulle kliva av henne, tar i med foten för och resa mig och glider iväg med det i full fart så ja glider ur sadeln och iväg på isen. Sträckte benet som satan :( Skulle kanske ha tänkt till lite innan jag klev av henne. Suck!


Men allt gick bra iaf, men som sagt. Jag fick gå en bit. Vi red runt Ann, så gick hela den vägen och hoppade upp efter bilvägen där inne trava och galopperade vi lite granna och vi hade två busiga ponnier. Hehe..


Sedan fick jag gå på andra bilvägen med, där hade Miraz sitt vanliga jag igen, crazy som fan :p Tills man kommer in i lillskogen, så hela biten vid sommarhagen är hon helt crazy, bakutspark efter bakutspark.. Lyssnar i någon sekund när man säger åt henne.


Men förutom det galna så var det en underbar ridtur!

Sakura fick vila igen, hann inte alls det jag hade tänkt :(

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards