sakura

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Malin - 26 oktober 2012 19:21

Åkte hem lite tidigare idag för jag hade lite ont i magen min och sen för att jag inte orkade stanna kvar helt enkelt :p


Kom ändå ut ganska sent till stallet då David drog till stugan och jag käkade innan för engångsskull :)

Väl ute så stod alla inne för det blåste och började snöa där ute och mer blev det.


Jag fixade vattnet först sedan fick dom alla gå ut så jag kunde mocka, och fy fan hur det såg ut alltså. Såg ut som att det inte var mockat på länge, utspritt och nej usch!! Men det gick väl hyfsat och mocka för det, hoppas jag ;)

Sedan blev det visitering av dom fina flickorna och det såg så fint ut.


Pillan var inte alls svullen på skenbenen nu, ytterst lite nere vid karledern nu men det är förstårligt!

Vet inte om dom var så glada över det otroligt blåsiga och snöiga vädret men dom har iaf så dom kan gå in, tur det :)


Skulle ha tagit en promenad med Miraz men det blev ej så för jag ville inte ta henne från balen, haha :p
Hon stod och åt där så nöjt så ääh, en dag hit lr dit :p

Får se om något skoj händer imorgon, ska dra med min syster yster tänkte jag!


Tjipp och hoj!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards