sakura

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Malin - 9 oktober 2012 18:37

Yes idag står det roliga åter på schemat igen, tvätta!

Jag hinner aldrig ut när vi tvättar så därför passar man på och bokar dagar som tisdag eller torsdag för då har Sarah stallet. Väldigt bra vid sådana tillfällen :)


Från december och fram tills Pillan flyttar får syrran eller någon hjälpa mig vid dessa tillfällen tror jag, hihii

Tur man har lite folk runt omkring sig, dock inte direkt hästmänniskor. Men det brukar kunna lösa sig i slutändan.


Sak samma!!

Som sagt inget stall idag men mellan tvättillfällerna så var jag ner på ica och hämtade ut mitt paket med min sadelgjord, nya borstar samt svampar. Det var på tiden, glömmer och köpa det precis hela tiden när vi är iväg på saker. Men NU finns det!


Sadelgjorden ska provas imorgon, eftersom den bara finns i stl 125 samt 135 så fick det lov att bli 125 och så har jag beställt förlängningsgjord från börjes ifall den inte går runt. 130 var tajt på Sakura men nu går det bra och spänna faktiskt så jag tror eller tycker att 125 ska passa! Det märks imorgon.


För övrigt ska jag nog ta och rida på banan någon dag, känner att vi lär köra lite dressyr nu. Testa sadeln ordentligt och få henne och jobba. Min piggelin är lite småbusig och det förstår man nu när kylan börjar krypa fram. Ojoj, hur blir det när första snön kommer tro? HAHA


Skit samma, nu ska jag glutta lite Gossip girl innan man ska ner igen :)
Sen ska man hinna duscha innan man ska sova också, jösses. Färga något hår blir det då inte :(

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards