sakura

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Malin - 4 oktober 2012 20:47

Jag och Sanne skulle ta en liten tur idag och vi var extra taggade eftersom det varit SOL idag =D

Dessvärre försvann det när vi slutat så det blev regn istället.


Åkte ut lite senare än tänkt just pga vädret, men när jag väl stack så lyste solen igen och det var fint.

Så jag och Sanne bestämde oss för en tur iaf, en minitur.


Tog Miraz med som handhäst idag också, perfekt och motionera två i samma veva ;)

Blev dock väldigt kort, backa barna helt enkelt. Red bort till holmen först sen tillbaka, och då travade vi också.


Red ända bort till pumpen för vi tänkte rida runt kyrkan, men eftersom det var så mycket bilar och folk där så vände vi hemåt istället. Kände mig inte manad med två hästar som jag höll med varsin hand :p


Så en liiiiten tur, måste känt mysko för både Aramis och Sakura som är vana med lite mer iaf!

Men det var skönt, skönt väder.


Och det gick super allting!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards