sakura

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Malin - 16 oktober 2012 17:50

Löshoppningen, dock bara på Miraz



 
 

Av Malin - 16 oktober 2012 17:31

Idag åkte jag till stallet vid kvart över SEX, japp på morgonen!!

Hovis skulle komma till 07 nämligen och eftersom vi skulle sko Miraz för första gången så ville hon ha mig där vilket jag givetvis förstår. Känner att jag gärna vill vara med också då.


Skodde bara framfötterna, hoppas så innerligt att det räcker. Så håll tummarna nu!

Kan tänka mig att sko bakfötterna efter betet nästa år, men helst inte tidigare. Hade gärna väntat med framfötterna också tills i vår men eftersom detta skitväder gör hovarna mer sköra så blir hon mer ömfotad vilket man inte vill såklart. För att kunna arbeta henne osv så lär hon kunna gå överallt dessutom, svårt annars.


Men iaf, det gick sjukt jävla bra iaf. Hon stod som ett ljus min lilla bebis :)

På andra hoven hoppade hon till en gång men skötte sig sedan exemplariskt. Hon kollade lite extra och sådär men det förstår man ju såklart. Riktigt duktig är hon!


När vi var klara med henne så släppte jag ut henne sedan fick hovis klara sig själv med Sakura som var ganska grinig, men hon avskyr regn så man kan väl förstå henne, haha


Dom måste dock ha tyckt det var konstigt att få komma in och käka mat sådär tidigt :p kom dit strax efter halv 7 :p


Jaja

-----------


Just nu sitter jag och kollar runt på olika datorer, funderar på att köpa mig en liten som är lätt och ta med överallt. Men dom ligger ganska högt i pris så jag vette tusan om man inte ska köpa en helt ny istället som jag funderat på ett tag. 

Tänkte nästan vänta tills mellandagarna, då kanske man får sig ett rejält klipp med lite tur? Så jag avvaktar definitivt med köp av liten dator!!


Nu tvättas det i massor, ska även diska snart. Ska bara orka det :o HAHA
Diskmaskin står högt på inköpslistan ;p Haha

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards