sakura

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Malin - 15 oktober 2012 19:25

Idag blidde det lite longering utav min surpuppa (Sakura). Hon var så himla grinig inne i boxen idag när jag stod och mockade och hon var irriterad på Pillan utanför till tusen. Haha


Blev bättre när hon fick maten såklart ;) Haha


Fixade vatten och mockningen först sedan tog jag med mig henne ut för att longera lite så hon fick springa av sig sin irritation. Var ganska halt i gräset så vi höll inte på så länge, bara några min.

Det roliga med henne nu är att hon absolut inte vill skritta vid longering utan det är trav eller galopp, iaf idag :/ Suck


Får nog kanske ta och longera på banan någon dag alt grusrondellen :)


Lilla bebisen fick stå även idag, men det planeras såklart en sittning snart igen! Hihii

Och snart kanske även lite ut och gå med henne ;) Vi får se när bara, i helgen? Nja vi får se!


Nu ska jag ta och käka min mat som jag såklart råkade bränna nu för att jag sitter här och skriver :p

Men men....

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards