sakura

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Malin - 6 oktober 2012 21:30

Update (Lördag)...


Tog mig en ridtur med Sakura idag i det otroligt fina vädret! Ridturen i sig gick så sjukt jävla bra faktiskt.

Red bort mot Lönnemossa och upp för galoppbacken sen vände vi.


Jobbade väldigt mycket i trav, något galoppsteg blev det också men eftersom jag vill jobba med både skritten och traven så blir det tyvärr inte mycket galopp nu för tiden. Kanske dumt eftersom hon tänder till när vi väl tar den :p Men ja vi får se.


Fick henne sjukt jävla fin på vägen hem, ojoj då var hon sjukt jävla dyr :p

Man verkligen kände hur klockrent hon gick och fick med sig ryggen högt och benen under sig, känns som man lyfts upp :p haha

Äh jag och förklara kan vi glömma men man känner verkligen när dom jobbar sig korrekt :)


Väldigt fina ökade traver fick jag också, hon lyssna kanon även om hon försökte ta galoppen vid vissa tillfällen vid ökningen men slutade såklart när jag sa till.


Sjukt nöjd med ridningen faktiskt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards