sakura

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin - 14 oktober 2012 21:51

Eftersom jag var upptagen med annat igår så blev det aldrig att jag skrev något här men tänkte jag kan skynda mig och skriva av mig lite nu innan man ska krypa ner i sängen.


Jag och Sarah åkte ut till stallet vid halv 1 igår och vi stack väl till banan i princip direkt när vi kom dit, vi hade med oss TRE otroligt jäkla pigga hästar vilket också märktes när vi väl släppte dom på banan. 

Pillan tex for i luften det första hon gjorde och bockade runt där.


Sen for all omkring och var helt galna, haha

Dom är så sjukt söta!


Jag och Sarah byggde upp löshoppningen, inte det vackraste kanske? Men det fungerade så bra :)

Och det är huvudsaken såklart.


Det gick faktiskt väldigt bra att löshoppa, Pillan hoppade otroligt fint och man såg att hon tyckte om det, likaså dom andra småttingarna, Sakura hoppade himla fint också och även Miraz som för henne var första gången dessutom. Det märktes knappt för hon gjorde det så himla bra!


Sakura blev VÄLDIGT pigg och glad av detta, knappt så man hann med att leda in henne mot löshoppningsdelen :p Sötnosen!


När vi kom hem så borsta jag av Miraz och satte på sadeln, vi gick ut och Sarah kom efter.

Jag tänkte att nu var det dax, nu är det första gången jag sitter upp och så blev det.


Jag hängde först från bägge sidor vilket inte alls är konstigt, sen hoppade jag upp och hon stod där så snällt utan att reagera =D

Jag sa åt Sarah att gå några meter framåt också vilket vi gjorde och det var helt UNDERBART! Min lilla lilla bebis var så lugn och fin alltså.... Gud så underbart det var!


Känslan man får, ojoj helt otroligt. Sen får man rysningar igenom hela kroppen och man ler så pass mycket så man kan knappt sluta. Gud så underbart! hihii


Bilder får ni såklart också!


DAGEN....

Hände inte alls mycket, var ut och gjorde stallsysslorna, gav alla 3 mat och kollade benen på dom. Väldigt fina!


Bilder

                                 

        

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards