sakura

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 3 augusti 2013 00:13

Idag har varit en toppen dag, hade lagt upp dagen lite annorlunda men den blev ännu bättre än tänkt ;)

Såg först F & F den nya, 6e filmen va?
Tyckte den var helt ok som dom andra, och det blir ännu en :) härligt!

Sen så tog jag, älskling och Diva en biltur :)
Dom följde med mig till stallet, hade tänkt ta ett lättare dressyrpass på banan barbacka men istället fick jag med mig mina sötisar ut så dom följde med ut på en tur.

David tog cykeln och Diva sprang med löst med :)
Vi red den kortare biten eftersom det var varmt och Diva var med.

Allt gick bra, Sakura fjanta sig en del och tyckte det mesta var läskigt idag men det kanske har haft med semestern och göra eftersom det blivit mindre rida då.

Nåja det var en underbar tur med alla mina älsklingar. ;)

Imorgon får vi se vad dom händer!

Av Malin - 1 augusti 2013 22:23

Denna vecka går fort framåt och snart är semestern slut, tur nog är det EN hel vecka kvar tills det är helt slut på fina livet och man lär åter till jobbet, trist men sant. Man lär ju försörja sig också!


Jag har varit med David på lite äventyr till Borlänge en sväng idag och handlat och allt det vanliga, Sakura fick en vilodag igen. Men imorgon ska det ridas igen och ska försöka rida lördag och söndag med. Men man får se hur allt går, är ju hundvakt också och vill därför inte vara borta för många timmar varje dag.


Nåja, jag ska väl gå ut med Diva nu på kvällspromenaden så hon får kissa och bajsa ;)


Jag hoppas jag kan erbjuda ett något roligare inlägg imorgon!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards