sakura

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Malin - 28 augusti 2013 22:04

Och äntligen helg ;)


Idag var det stallmöte och det gick riktigt bra iaf, nu har jag beställt maskprover till mig och 3 till i stallet så det borde komma på fredag så då blir det att maska av dom på måndag och skicka in allt. Sedan så får man beställa avmaskningsmedel på tisdag eftermiddag om man hinner få svaret i tid så att säga.


Jag hoppas det för isåfall får dom komma hem till vinter hagarna under nästa helg, gud så skönt det ska bli måste jag erkänna. Hoppas dock dom inte har någe mask så man slipper maska dom för isåfall flyttas dom direkt till vinterhagarna.

Våra får ju komma in och sova från söndag egentligen men jag vill som sagt maska först OM Sakura har mask, varför chansa?


Och jag gissar på att hon säkert ev har lite i och med ny mark osv.

Dock ej haft någe styngflugeägg i år, peppar peppar!


Efter mötet red jag och Lina ut på en kvällstur, en väldigt lugn sådan då Ebbe var lite mysko :S Lite trav blev det iaf men inte mycket alls.

Gick strålande bra, fick se rådjur idag också, så himla söta.


Imorgon funderar jag skarpt på att dressyra lite, känns som det behövs lite nu. Vi får se vad dagen erbjuder helt enkelt.



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards