sakura

Alla inlägg den 9 augusti 2013

=)

Av Malin - 9 augusti 2013 15:42

Då har jag haft mitt första utsläpp i nya stallet och det gick skitbra, förutom att jag råkade hoppa på fel buss och fick krångla och ta nästa buss ut, så lite sen blev jag men det fick väl gå helt enkelt.


Men ut kom jag och alla hälsa mig glatt välkommen ;) hehe

Dom fick sin mat och så väntade jag medans. Gick ganska snabbt för dom.


När alla var ute så hämtade jag in min lilla fis, hon fick komma in i boxen först och käka lite hö medans jag donade lite. När stallvärden började såga i metallrören bredvid hennes box blev hon orolig så jag fick ställa ut henne på gången då, så då var det lika bra att påbörja lerinpackningen som hon så fint fixat under natten.


Iof inte så värst mycket, det sätter sig inte så mycket på henne så hon är lätt och borsta av men nog tar det sin tid för det, speciellt och få bort dammet som blir och sitta överallt. Fy tusan!
Hoppas på en varm dag snart så man kan duscha av henne ordentligt.


Jag red samma väg som Lina visa oss igår men jag tog från andra hållet, red förbi avfarten in i skogen vilket Sakura visade tydligt också efter en stund. haha

Jag fortsatte dock iaf för tänkte att hon kanske bara dryga sig, men ikke sa nikke. Denna häst minns vart vi går någonstans ;)


Underbar tur där jag fick en hel del bra kontakter, strul med galopperna igen men lyssande ändå bättre på mig. Så det kommer nog tillbaka. Jag som skämpat med fattningarna och så blir det bara fel nu *grr*.


Bjuder på två bilder!

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards