sakura

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Malin - 8 augusti 2013 21:50

Igår tittade vi bara till Sakura så hon levde osv sen var vi i Svärdsjö halva dagen :) Mycket mys!


Men idag, då tog jag sovmorgon en del eftersom jag la mig så sent(tidigt) i morse :p Sen har jag slöat framför en serie och sen åkte väl jag och älskling och handla så nu har jag köpt hem betfor bland annat. Ska väl köpa hem kraft vid löningen, ännu behövs den inte. Ganska så skönt =)


Åkte ut med Lina idag, vid halv sex, hon hade kvällen så tänkte jag kunde hänga med henne och hjälpa till, samt att jag kunde låta Sakura få komma in och käka lite hö i boxen och torka upp eftersom det regnat hela dagen och gör fortfarande. Ska regna halva dagen imorgon med, mindre kul.


Iaf så blev det en liten ridtur också, mycket trevligt faktiskt. Lina visade mig en ny väg, en riktigt superfin väg så nu kan man rida ännu en till vilket känns bra. Börjar bli lite tjatigt med dom andra korta turerna :p Ser fram emot och lära mig ännu fler.

Nåja ridturen gick superbra, blött och lite kallt men det gick!


Får se hur jag gör imorgon, regnar det på morgonen där så skippar jag ridningen helt... Lär fasen köpa nya regnkläder och stövlar!

Bjuder på två bilder på tösa <3

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards