sakura

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Malin - 3 augusti 2013 18:32

Idag har man solat både med och utan lilla Diva, varit och handlat och nu nyss duschat.

Man blir en aningen kladdig från cocosoljan :/ Men det är det iof värt för den luktar gott och hjälper till med brännan.


Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och slappar, Diva sover och David är på kalas hos Roy. Jag orkade inte följa med dit för dom bor så dumt och jag ville hem vid 17 tiden så då sket jag i det där.


Ikväll ska jag nog på Rootvälta iaf, dom ska spela på rådis så det är nära och bra.

Erik och hans polare ska dit så man kanske får sällskap av dom med lite tur, annars får jag stå/sitta själv ;)


Var tok för varmt idag för att ens tänka på ridning så jag hoppas det blir en aningen mildare imorgon, för isåfall rider jag då och jag hade velat rida ett litet dressyrpass men jag vette fan viken tid man ska sticka ut för att det inte ska vara tok för varmt, antingen väldigt tidigt eller väldigt sent gissar jag, men är man ledig så vill man helst inte upp för tidigt. Haha


Jag har btw fått nya sadeln igår, den är inte uthämtad ännu men vill hämta den imorgon och även prova den då.

Men jag lär ha en duktig person med som kan se hur den ligger på henne också, så vi får se.

Passar den inte så får jag kolla om jag kan skicka tillbaka den eller om jag ev måste sälja den. Jag vet inte alls hur det fungerar när tillverkarna gör sadeln efter beställning, så vi får hoppas den passar ;)


Peace <3

Av Malin - 3 augusti 2013 18:27

från Örebro, Falun och Årjäng...


Örebro

           

Falun

      l


Årjäng - Mest bilder på hästarna men det är vad jag kan erbjuda hittills :p

                           


Av Malin - 3 augusti 2013 00:13

Idag har varit en toppen dag, hade lagt upp dagen lite annorlunda men den blev ännu bättre än tänkt ;)

Såg först F & F den nya, 6e filmen va?
Tyckte den var helt ok som dom andra, och det blir ännu en :) härligt!

Sen så tog jag, älskling och Diva en biltur :)
Dom följde med mig till stallet, hade tänkt ta ett lättare dressyrpass på banan barbacka men istället fick jag med mig mina sötisar ut så dom följde med ut på en tur.

David tog cykeln och Diva sprang med löst med :)
Vi red den kortare biten eftersom det var varmt och Diva var med.

Allt gick bra, Sakura fjanta sig en del och tyckte det mesta var läskigt idag men det kanske har haft med semestern och göra eftersom det blivit mindre rida då.

Nåja det var en underbar tur med alla mina älsklingar. ;)

Imorgon får vi se vad dom händer!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards