sakura

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Malin - 14 augusti 2013 22:28

Och dagen har varit sådär för min del, haft så ont i magen och jag har haft lite otur och bla bla bla... 


Hade kvällsfodringen idag så jag åkte ut efter 18 tiden så fixade jag i ordning min lilla bäs och bestämde mig för en liten barbackatur <3 Gick fruktansvärt jävla bra!

Hon har varit lite fjantig nu ibland och givetvis var hon lite så idag med MEN där hon tidigare har bråkat om att inte riktigt vilja gå för att det är läskigt gick hon självmant idag, utan tryck från mig.


Visst sneglar hon och har koll bakom alla läskiga buskar och småhus osv men hon gick där utan problem =D

Sen så hörde hon något och blev lite rädd så då fick jag peta till lite med spöt och sen gick hon, dock lite halvstelt och spänd men lugna sig ganska snabbt därefter.


Så jag är riktigt nöjd, berömde henne en massa kan jag lova medans vi gick förbi dom ställen som är läskiga. Så det går minsann framåt. 

Hon har blivit lite mer fjantig nu när man rider själv efter att vi oftast har sällskap nu för tiden, haha.. Men vi är nog snart tillbaka!


Väl hemma igen så käkade hon hö i boxen medans jag borstade av henne sen fick hon och alla andra mat och jag fyllde på vatten, sopade gången och diskade ur hinkarna osv.

Denna gången glömde jag nog ingenting iaf, haha


Däremot missa jag bussen så jag fick redigt med promenad idag må jag lova ;)

Nu är jag iaf hemma, nyduschad, mätt och snart klar för sängen eftersom kl kommer ringa 06.20 imorgon... 


Inte nog med det, höleveransen kommer imorgon kväll så jag lär ut två ggr imorgon, vet bara inte om jag ska rida imorgon bitti eller på eftermiddagen? Bra fråga!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards