sakura

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Bilder + film - Tömkörning

Av Malin - 16 april 2012 17:22

Inget stall idag heller, vi fick nämligen ett rejält snöoväder under morgonen, här fanns det inget alls i morse men ju närmare jobbet man kom ju mer snö blev det. Så vi har väl fått 10cm snö om inte mer på sina ställen, olyckor och köer blev det lite här och var också. Jävlar vilket kaos.


Vi tog oss utan problem till jobbet men däremot var vi väldigt oroliga för hembiten... Tur nog har det smält bort, och det regna som fan på eftermiddagen också så det var ganska skönt ;) Men dom har faktiskt visat mer snö :o Får se hur det blir. Det var ganska mysigt i morse iaf tycker jag, det var sådana där stora fluffiga fina flingorna som föll ner =D


Nu tvättar vi för fullt och sen ska det väl lagas mat, karln har iaf diskat :)

Vad för mat det blir vet jag inte, antagligen matlådan man fick med sig hem... Hm...


Aja, slänger in två bilder och en kort film från när jag tömkörde Sakur i lördags :)



 






Slänger in två från när jag var ut på promenad med henne också, försökte fånga solnedgången.. Men det blev inte alls samma färger :/  



   


En film från tömkörningen också :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards