sakura

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Veckans Uppdatering

Av Malin - 29 april 2012 21:51

Hjälp det har nästan gått en vecka sen jag skrev här och det var inte direkt med mening kan jag säga.


I tisdags så red jag och Amelia ut på en riktig mystur med mest skritt men även en del trav och även galopp, helt otroligt mysigt att kunna galoppera bredvid varandra utan att dom ska busa ;) Ashärligt!


På onsdagen så körde David ut mig till stallet så att jag kunde mocka och fixa vatten. Möttes av en sovandes Sakura i ena boxen och Pillan stående i andra. Dom är för söta mina flickor!


Torsdagen var jag ut mitt på dagen och möttes av en pratande Sakura i stalldörrarna :) Tog skottskärran och gick runt till andra dörren och då står hon där och väntar på mig, min lilla myshäst <3

Hon stod med mig under hela tiden jag mockade iaf, ville mysa med mig också men det är svårt att göra två saker samtidigt ;)


Sen ut och fixa vatten, och Sakura kom väl ut också såklart...

Följde mig med blicken hela tiden och såg precis ut som hon tänkte "när ska du ta mig då?".. Hon är så himla söt min fina tjej.


Sen när jag tog cykeln och skulle gå iväg så kommer hon och ställer sig helt raktuppställd, spetsade öron och blicken efter mig och den blicken sa verkligen "Men matte, jag då??"... Sådana där tillfällen gör ont, för jag hade absolut inte tid för att ta ut och gå/rida med henne :(


Senare på eftermiddagen bar det iväg till SÄLEN tillsammans med Sarah, Mica och älsklingen min..

Vi har haft en asskön långhelg, första gången på väldigt länge som jag kunde dricka alla dagar på rad. Var dock sjukt seg på fredagen så där börja jag dricka sent :p


Vi var ut på krogen två dagar, hade askul som sagt!

Ser redan fram emot nästa år!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards