sakura

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Malin - 13 april 2012 22:39

Inte snyggaste stilen, men jag bryr mig inte så mycket  

Korta tyglar pga en glad och het häst  



 
 

Av Malin - 13 april 2012 22:21

Till tusen fick jag idag kan jag lova!


Cyklar för det första till och från stallet, som iof inte är SÅ fasligt långt men iaf ;)


Sen så tog jag med Miraz på en promenad ut i skogen, tog en väg som Amelia visade mig för väldigt länge sen. Jag mindes den inte allt för lång utan en lagom promenadstig, längre än den vanliga jag tömkör Miraz på.


Tjii fick jag, fy fasen vad lång den var :o

Men miljöträning fick hon, 3 broar finns efter stigen. Den första halvsprang hon över så den gick vi över några ggr tills hon gick över den!

Den andra som kom, den hade lite luft mellan brädorna så den hoppa hon över och ja, hoppa kan hon, riktigt fint var det ;)


Den tredje bron sprang hon över och den sket jag och gå över igen, jag var så trött :p HAHA


Jag fasade dock inför denna promenad lite då hon var helt vild i hagen när jag kom, hon busade för fullt med Sakura bland annat och gjorde hon inte det så for hon runt i full fart i hela hagen och var helt galen alltså :o


Men hon var riktigt lugn och fin idag, hade även långt grimskaft och henne på släp :)
Sista biten hem gick hon bredvid mig och hade lite mer fart men lyssnade bra på mig för det.


Övade lite stanna, backa och framåt vilket hon lyssnar bra på.


Väl hemma med henne så var det Sakuras tur, och jag var så jävla trött då så det fick bli en liten promenad och med en hel del NH träning. Vilket gick sådär då hon var ganska ofokuserad. *suck*


Bättre lycka nästa gång? Jag hoppas det!


That´s it, Goodnight! 

Av Malin - 13 april 2012 22:12

Som jag lovade, bilder från när jag red igår :)

Amelia som är fotograf!


             

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards