sakura

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Malin - 1 april 2012 21:00

Inte mycket som hänt idag faktiskt.

Amelia och jag sa hoppning idag, men eftersom jag aldrig hörde av henne på förmiddagen eller eftermiddagen så kände jag bara för att det riktigt lugnt i och med att jag har haft så enormt ont i min kropp. Axlar, armar, benet och min stortå :/ Sedan även huvudet, har två tryckpunkter som gör förbannat ont. Detta fall gjorde bra ifrån sig. haha


Red förbi där igår med Amelia och alltså det var fan två stenar där jag föll så ja, huvudet först och sen vet jag inte så mycket mer. Kan ha gjort en kullerbytta eller hamnat snett, jag vet ej.. Ont har jag överallt och det kan jag förstå i och med dom där jävla stenarna!!!


Vilket fall som helst, vi såg hockeyn idag, Färjestad-Brynäs som sluta med 0-3 = SKITMATCH... 
Jag är så besviken på Färjestad så jag vet inte vad, dom var slöa som satan och ansträngde sig inte alls. Fanns vissa stunder i slutet av perioderna dom kom an men nej.. Värdelös match alltså och tyvärr, finns ingen chans att dom vinner resterande omgångar så jag hoppas dom verkligen kommer ligga i till nästa säsong!


Efter det så sa jag till att nu drar vi och kör lite bil, och så blev det och det gick faktiskt väldigt bra.. Eftersom jag är så seg på att komma iväg från stillastående, detta med att hitta dragläge och allt så övar vi nu mycket på det. Och det gick bra faktiskt. Lika så att backa :)


Så vi har sagt nu att vi får fan ligga i nu, för jag vill verkligen få denna skit gjord längre fram. Men jag tänker samtidigt inte stressa fram, jag har sagt att jag inte vill ut på vägarna förens jag verkligen känner att det går, ok upp till hoppbacken går an för där är det sällan man får massa trafik efter sig iaf.


Så jag är kanon nöjd med körningen idag :)


Sen har man lagat mat och duschat, nu blir det att bara ta det lugnt tills det är dax för sängen, nu väntas det två veckor med 4 arbetsdagar, mycket najs!

Sedan en full vecka och sen 3 dagars vecka för sen drar vi till sälen ;) Om det blir av? :p


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards