sakura

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Malin - 3 april 2012 19:52

Tisdag och vad brukar man säga/tycka??? Läääängsta och segaste dagen på hela veckan, men det rullade på hyfsat bra idag. Man hade och göra hela tiden och det gjorde nog saken. :)


Tvättat idag samt städat ur lite i köket så nu blir det skroten någon dag, gud så skönt!


Var ut till stallet efter tvätten, fixade vatten först och sedan tog jag in lillfisen och storborsta henne =D Sedan tog jag och mätte henne också, nu stod hon inte helt still men hon är omkring 142cm fram och 144cm bak = Liten D-Ponny :) Min lilla flicka börjar bli stor nu :)


När hon var klar så hämtade jag in nästa, och Sakura ville verkligen inte stå still inne men det gick väl. Storborsta även henne och det var skönt men gud vad hon håller på nu för tiden. Vägrar stå still, har hon så mycket spring i benen eller vad pysslar bruden med???

Mätte även henne och även hon har vuxit! Hon mäter nu ca 155 fram och 156 bak, hon stod hyfsat still men rörde sig emellanåt så tyvärr inga exakta mått. Men det varierade mellan 155-156 så...


Jösses, hon har blivit stor! Nu får hon inte växa mer!!! ;)


Efter det så sopa jag ur gången och sen blev det lite bus i hagen och jag passade på och fota lite =D

Tyvärr många bilder som gick åt papperskorgen men fick några iaf...

Slänger in dom som blev OK!


                                         

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards