sakura

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Malin - 31 december 2012 18:24

Idag tog Malin stallet som sagt och allt gick riktigt bra sa hon. Skönt och höra!
Pillan verkar gilla henne en hel del, för det har inte varit några problem för dom när hon haft henne.

Inte ens Sakura sa något så det är bra.


Skulle gissa på att hon red Lönnemossa vägen för det är väl den väg jag visade henne när hon och jag red ut tillsammans... 


Jag gillar Malin riktigt mycket och hon älskar båda hästarna väldigt mycket, trist att det är för långt för henne, det är därför hon bara hjälper till vid vissa tillfällen. Så himla trist!


Blir en lugn kväll, nyårsfirandet blir tillsammans med älskling eftersom jag inte är helt frisk ännu, vill inte riskera att smitta ner folk liksom. 

Jag hade hoppats på att åka till Gruvan för första gången på nyår men så blir det inte eftersom det inte blir något där i år, dom har inte råd. Skittrist!


Så vi får se hur det blir, jag vet inte riktigt vart folk håller till heller? 


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

 

Bjuder på några bilder från igår också! 

Väldigt grått men jag fotade lite iaf, trist för allt skit som kommit fram överallt :( Försökte undvika det mesta men det är inte lätt!

 

                                   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards