sakura

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Malin - 21 december 2012 17:30

Japp, jag drog till Örebro tillsammans med Mica idag och det var heeelt underbart. Äntligen var dagen kommen så nu sitter jag i Michelles säng och halvsover :p


Är så sjukt trött, ska läsa lite nu iaf från "Fallen ängel", en bok som jag suktat efter länge och vad ska man säga, man blev fast i den :p Lå och läste igår kväll, la mig vid kvart över 9 och tänkte att 45min räcker gott att läsa sen sova. Men det slutade med att jag stängde ihop boken vid tolv :p


Skit samma...

David hämtade mig vid jobbet halv tolv, skönt och slutade tidigare men jag var påväg hem tidigare först men sen kom det utskick som fick lov att göras så linda och ingela hjälpte mig. Mina räddare i nöden =D


Vi åkte ut till stallet och jag fixade allt där ute sedan drog vi till Hosjöpizzeria och köpte mat där sen hem och käka och packa det sista inför resan.

Missade nästan tåget, tur Mica skulle med så hon höll biljettaren sällskap och väntade på mig, hahaha


Nej nej, avslutar här iaf... Ska upp imorgon och iväg till Marieberg =D


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards