sakura

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Malin - 18 december 2012 21:07

Jodå idag tog jag mig ut på tömkörning men dessvärre hann jag bara med Sakura, jag kom ut så sent för det tog tid uppe vid Manhem, sen fick jag gå in och hämta paketet med mina nya stövlar från Hööks som btw passade! Klämmr lite vid sidan av min vänstra fot, vid knölen jag har problem med men jag hoppas dom breddar sig lite.


Jag tömkörde runt Kyrkan och hjälp vad jag ångrar det lite, haha

Det var ju fullt ös med ungar och vuxna som skrek och for runt på skidor hit och dit uppe vid järnvägen och Sakura som inte bryr sig i skidåkare blev livrädd för dom.


Men efter att ha försökt vända hemåt 1 gång och stannat tusen ggr och blåst ut luft ur näsborrarna högt så gick hon äntligen full fart framåt MEN såklart kommer längsta tåget så jag får lov att backa henne och hon accepterade tåget tills snön började yra mot oss då vände hon snabbt men stannade när jag bad henne! Tur nog... Puuh!


Sedan gick hon framåt i rask takt och höll sig fin hela tiden, blev lite trippig vid pumpen men inte rädd mer bråttom aktigt :p

Tycker det gick sjukt bra, hon fick fin form i både skritt och traven, riktigt fint undertramp ibland med! Så det är på rätt väg.


Får se vad som händer imorgon, känner mig stressad inför fredag. Men Pillan och Sakura kommer ridas lördag och söndag iaf, sen står dom måndag och tisdag när Sarah har dom. Men det får vara så..
Michelle och jag ska rida en massa nu när hon kommer =D Gud så jag längtar!


Dressys ska jag avklara också, när? Jadu... Hm


Fortsättning följer ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards