sakura

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Malin - 22 december 2012 20:32

Japp, idag blev det Marieberg med moder, Michelle och Mica!


En hel del människor givetvis men inte så konstigt så pass nära jul såklart. Men det gick bra trots det =D

Vi hittade lite julklappar och lite annat smått och gott. Kom dock på att jag glömde rouge och mascara såklart. 

Tur nog ska jag, moder och Mica ner imorgon igen.


Lär köpa julklapp till Michelle nämligen då det var en aningen svårt när hon var med idag! Sen ska både mor och Mica kolla in lite saker så.

Däremot har jag köpt lite färg så Mica ska strax slänga i lite och fixa med mitt hår, får se om det blir någe snyggt ;) Jag kanske kan bjuda på en bild men det får vi se, jag ser alltid hemskt ut så jag är inte den som slänger ut bilder på mig i första hand!


Käkat god mat och skrattat med familjen har jag också, gud vad underbart det är att vara här alltså <3


Btw... Malin och hennes kompis var ju ut till stallet idag och fixade allt inkl red flickorna!

Det hade gått riktigt bra för dom, hästarna var dock pigga och det vet jag.. Dom får extra mycket energi när vintern kommer vilket man förstår såklart.


Imorgon ska Malin ut själv och hon skulle nog bara rida Pillan då tror jag. Men det blir så bra så!

Så kul att hon hjälper till, hon är duktig. Jag sa det till henne att dom får gärna rida fler ggr om dom vill det. Bara att säga till isåfall. Hehe


Till sist.....

Jag läste ut boken igår kväll :( Så David ska fixa både andra och tredje delen till mig på torsdag när han jobbar.

Han skulle fixa en beställning då så jag antar att jag får ut böckerna på fredag förmodligen eller om han ringer in den på morgonen och dom fixar allt direkt då? Ja jag vet inte. Men jag kanske kan be han om det för jag vill läääääääääsa dom nu! HAHA


Nej, ska byta kläder så hon kan börja med håret på mig!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards