sakura

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Malin - 24 december 2012 01:11

Haha japp, shopping även idag fakiskt!

Men det blidde nere på stan idag, Mica skulle hitta en klänning och jag å mor skulle köpa julklappar till Michelle också eftersom vi inte kunde det igår.


Men nu är allt klart iaf och det känns bra!


Har färgat lite i håret även idag, både jag och Michelle men ingen av oss är helt nöjda. Vi har båda sagt att vi tar en frisör nästa gång. Speciellt Michelle eftersom hon har så himla tjockt hår vilket gör det skitsvårt må jag lova!


Jag och Michelle har även bakat pepparkakor och mamma nötkakor, mums =D


Sen har Raymon varit här och hälsat på också himla kul. Han, Mica och barnen har varit på lek och buslandet och haft kul på eftermiddagen.

Sen har vi käkat middag här hemma, när dom hade lämnat barnen.


Sen har det varit uppersittarkväll med Bingolotto, familjemys till tusen <3

Massa gotta i olika sorter, godis, kakor ja ALLT.. 


Nu ska jag strax krypa ner i sängen så vi kommer upp i tid tills imorgon, vi lär såklart hjälpas åt med all julmat imorgon =D


GOD JUL!!!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards