sakura

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Malin - 28 december 2012 20:38

Det var en himla fin begravning idag, blev fika efteråt också med hela släkten.
Det är en stor släkt och jag insåg att jag inte ens träffat halva den :o små jobbigt att inte känna så pass mycket folk.

Efter det så körde älskling mig till flickorna så att jag kunde mocka och fixa vatten åt dom. Blev bara det idag då det blev lite ändringar i allt.

Michelle valde att åka ut till Sanna och ska sova där i några nätter. Kommer kanske till helgen? Vi får se!
Iaf så kommer hon komma någon dag så vi kan rida iaf :)

Jag ska också åka ut dit å umgås men får se när. Kanske blir söndag efter att jag varit i stallet och fixat. Funderar på om jag skulle stanna en natt då också? Jag vet ej ännu..

Nu blir det mys framför tv'n med älskling och massa godis ;)

Av Malin - 28 december 2012 00:09

Vaknade halv 1 och såg att Michelle var borta från soffan och ser henne komma ut från toan fullt påklädd och på G ut någonstans. Varför hon inte väckt mig var en bra fråga? Men men..


Hon skulle ner på stan och möta Sanna och Larse, så hon drog och jag stack väl upp och gjorde mig klar, käkade osv sen drag jag ner och träffade på dom också. Väldigt trevligt faktiskt :)


Sedan så åkte vi ut till stallet, där vi gjorde hästarna klara och stack ut och red =D SÅ UNDERBART att få rida tillsammans med sis igen... Pigga och glada hästar var det, skönt det.


Vi red runt Lennart, skogsturen som går upp på berget och runt så man kommer ut ovanför honom!

Himla mysigt var det iaf och vi både skritta och travade en del :) Lite mörkt eftersom vi kom ut så pass sent :( Men det gjorde inget.


Blev en kort liten promenad med Miraz, hon skötte sig fint förutom att hon försökte bita mig två ggr när jag höll henne.. WTF??? 


Imorgon hade vi bra planer med, åka ut i god tid, fota och busa med hästarna samt rida på en tur igen UTAN GRENAR MED SNÖ! men David påminde mig om en sorglig händelse som jag helt glömt bort :(

Det är nämligen begravning för hans mormor imorgon kl 14, och det vill jag absolut inte missa såklart!

Så det blir väl stallet efter det isåfall. För det blir för tidigt annars... Iaf enligt Michelle som klagar på att hon INTE fått sovmorgon något under hennes jullov hittills, hehe


Så vi får se om det ens blir rida imorgon? 


Nu vet jag inte om vi ska se en film eller om vi kanske ska lägga oss tidigt för en gångsskull? ;)

Av Malin - 28 december 2012 00:03

Blev ingen update igår för det blev så sent och ja :p


Tåget var katastrof må jag lova, aldrig varit med om något liknande alltså :o

Men vi tog oss hem iaf, dock 45min försenat typ... Det ni!


Älskling hämtade oss och då åkte vi ut till stallet och fixade med allt där sedan blev det MAXI och sist MAX för att sedan äntligen landa hemma. Väldigt skönt att få komma hem faktiskt, gud så underbart!


Slöade lite och kollade på film med Michelle, sedan fasna jag framför serieavsnitt från en serie jag såg förut så nu ser jag väl ikapp på den igen... Haha
Slutade kolla på den just för att jag tyckte det bara var skit men nu ser jag väl på det igen för det är väl OK :p


Somna efter 03 någon gång, säkert framåt halv 4 för jag har ett svagt minne av att jag kikade på telen vid kvart över tre... Men men...


Dagens, hm.. Det tar jag nog i eget inlägg för att det blir väl annars för långt ;) haha

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards