sakura

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Malin - 20 december 2012 19:03

Idag blev det en bra dag.
Först så åkte jag hem redan vid 14.15 idag SÅ SKÖNT!


Red både Pillan och Sakura och Miraz hon fick vara helt idag, har så ont i armarna så jag orkar inte bråka med henne på en promenad :p


Pillan jag red jag upp i skogen, höll skritt hela tiden och tog en kort galopp och den behöver jobbas! haha

Säg något som inte behöver jobbas på ;)

Det gick sjukt bra iaf och det var väldigt skönt för den delen, hon är en så lugn och snäll häst så man känner sig säker där på hennes rygg.


Sakura hann jag inte så långt med innan jag fick mess utav Malin om att hon var påväg redan en halvtimme innan hon ens skulle vara hemma :p Så vi fick vända tyvärr, men vi tänkte rida mot Lönnemossa iaf och vända.

Hon var väldigt pigg tog lite trav och även en fin galopp, jätte fin!


Tog en sista på vägen hem, men då busade hon mer... Blev mer studsande än galopp HAHA

Min toktösa <3


Imorgon blir det snabba ryck med mockning och vattning sen inget mer eftersom jag drar till ÖREBROOOOOOOO!!!


Godkväll!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards