sakura

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Malin - 25 december 2012 13:00

Gjorde ingen update igår för vi hade full rulle även när vi kom hem. Tänkte slänga in ett innan jag la mig vid 02 men gjorde aldrig det för jag orkade fan inte, haha


Julafton blev iaf minst lika bra som alltid, vi firade den hos syster och hennes familj och även lilla Diva fick hänga med denna gång. Supermysigt hade vi verkligen..

Massa med god mat, massa bra julmusik, trevligt sällskap och mätta magar i massor som nästan somnade i soffan efteråt till KALLEANKAS JUL!!!


Efter kalleankas jul så blev det lite fix i köket innan vi sedan började dela ut julklapparna... Barnen blev enormt glada och likaså vi andra.

Michelle blev jävligt glad då hon fick sig en splitterny kamera.... SYSTEMKAMERA, Nikon D3200. En uppföljare till min kamera som även Siba tipsade om inför hennes linje som hon går.


Så det var kul :)


Sen blev det en kväll med UNO, dock åkte mamma hem och vilade sig inför hennes jobbnatt.. Men vi andra spelade och drack glögg och hade jätte trevligt verkligen.


Saknar dock min älskling en massa alltså :(

Men imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa honom!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards