sakura

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Malin - 9 december 2012 18:39

Nämde för David förut att jag hittat tavlor jag vill ha på Ikea och han kom med förslaget själv med att ev åka dit under veckan eller något. Förmodligen i helgen eftersom han jobbar natt denna vecka.


Men dessa saker är iaf tänkt hittills ;)


   

Och sen ska vi ha ett vardagsbord också, och man kanske ska passa på då igen och dom jag kan hitta som kan få plats hos oss är dessa.....


     


Sen får vi väl se vad det blir :)
Får se om man kanske ska köpa någon hylla eller tavellistor osv... Det märks :)
Wiie så skoj det ska bli!

Av Malin - 9 december 2012 17:47

Söndag... Japp då är det snart dax för en ny arbetsdag och det ser jag inte direkt fram emot alltså :/ Men man kan inte riktigt göra så mycket över det.


Idag red jag och Sanne ut tillsammans, vi red runt långtäkt och vi hade riktigt pigga och glada hästar så det blev lite bus emellanåt kan jag lova. Inte bara Sakura som höll på denna gång! Haha


Ridturen i sig gick riktigt bra trots allt bus, blev en hel del trav och lite jobb samt skänkelvikningar på sista sträckan hemåt. Fina tjejen är så himla duktig!

Men jag vill nästan ha mig en dressyrsadel igen men karln tycker jag kan vänta ett tag nu i och med dom 10 tusen kronorna jag slängt ut på nya saker till hästarna :p Och han har rätt!


Efter ridturen så tog jag med mig Miraz på promenad, hon stod redan och väntade vid grinden faktiskt, det är som hon lärt sig att när jag kommit tillbaka från en ridtur så är det henne tur. Sötnos!


Denna gången blev det lite längre bit, vi gick ner till Sanne och hälsade på och hela vägen ner så gick hon väldigt fint på LÅNGT grimskaft dessutom. Lite trav emellanåt men hon lyssnade när jag bad henne sakta ner.

På vägen hem däremot blev det lite bus emellanåt så då gick det inte riktigt och ha långt grimskaft men det går åt rätt håll och det känns bra.


Sedan så har jag fotat lite också, både före och efter ridningen... Blev inte sådana roliga bilder eftersom jag inte är den som får dom och springa runt osv, men några stillbilder blev det som jag tänkte visa för er :)


                                           


Det var allt för idag, imorgon får vi se vad dagen erbjuder sig!
Jag hade fan velat rida lite dressyr någon dag. Men det får bli framåt i veckan. Imorgon är det Pillans tur igen så vi får se vad vi hittar på för något skoj!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards