sakura

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Malin - 21 januari 2013 19:04

Blev inte som tänkt idag för det var så jädrans kallt faktiskt :( Så istället tog jag en promenad med Pillan, kändes helt onödigt att dra på allt för tömkörning för endast en liiiten bit. Så det får bli när det blivit en bra temperatur :)


Gick bort till rälsen bara och vände och jösses vad pigg och glad hon var, hon små busade lite vid sidan och ville verkligen röra på sig, sötnosen!

Och vet ni vad, jädrans vilken hjärtformad rumpa hon fått =D Jag fotade den faktiskt, hahaha.. Men jag vet inte om det syns på bilderna... 


Det märks att hon börjar få tillbaka en ordentlig kondis och styrka!


Jag tog en liten promenad med Miraz också, ner till brevlåderna bara och det gick bra. Hon blev dock skrämd i backen av en bil så hon for i luften och halkade runt med bakbenen men sen gick det väl hyfsat. Hon försökte busa lite ibland men jag fick henne att hålla sig nu. Kändes riktigt bra!


Dock flög hon ordentligt i luften på gården när vi väl kom tillbaka för då satte dom andra två i hagen och kuta runt som idioter :/ Hahaha

Så hon blev lite uppspelt och flamsig, haha


Imorgon tror jag båda får vila? Sen får vi se vad onsdag erbjuder sig!

Tanken är att vi ska försöka få till en löshoppning under veckans gång OM underlaget är ok. *Hoppas*


Just det, Miraz kan ha Pillans grimma :o
Det är stl full och har jag den inspänd längst in över nacken så är det absolut inga problem som ni ser på bilden!

         

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards