sakura

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Malin - 9 januari 2013 20:30

Äntligen är det snart helg, längtar så enormt till ledighet, igen :o 

Men faktiskt så har veckan gått bra med mina nya arbetstider - 06.00-14.30 Förvånadsvärt bra helt ärligt... 


Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt faktiskt.

Jag skulle tömköra Sakura tex, en promenad med Miraz och låta Pillan vila igen.... Men inte blev det så riktigt, bara nästan ;)


Efter att jag mockat, skurat och fixat nytt vatten så tog jag in Miraz och borstade och donade med henne. Gick sedan upp på lilla skogsstigen med henne. Gick faktiskt bra, det var 3 ggr som hon halvbusade, inte som hon brukar liksom förutom 1 gång, då for hon runt överallt och man såg att det var mer "Wiie gud vad kul" än djävulskap.


Men jag kunde ha henne på lång lina och hon gick efter mig bra, ibland nästan på mig så vi övade att hon ska hålla sig lite mer bakom med mer luft mellan oss vilket gick bra faktiskt. Duktiga tjejen!


Sedan så var det Sakuras tur, det blev en barbackatur i grimma för det var så jädrans hårt och gå så jag kände därför inte för att tömköra då.

Vi tog samma väg som med Miraz, alltså 15min typ... Vi travade bara lite för jag kan inte hålla balansen lika nu i och med svanskotan :( Jävla skit och att ha slagit i den!


Gick super duper bra, sjukt jävla pigg bara :o Haha


Sist blev det Pillan och det blidde ingen vila utan jag tog en barbackatur i grimma även på henne, samma väg :p

Blev lite trav där med men inte alls mycket för hon var också sjukt pigg och ville gärna springa lite fortare än vad jag kunde. Haha


Kanon dag, 3 hästar aktiverade och även mig själv!!


Bjuder på 3 kassa bilder från idag...


     

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards