sakura

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Godmorgon

Av Malin - 31 augusti 2013 11:26

Idag ringde kl 05.05, men jag vakna strax innan utav lite snarkningar vilket var lite störande, haha

Men upp med tuppen och göra sig klar för att gå ner på stan först och fylla på busskortet, så nu har jag provat på den där automaten nere på stan också, väldigt smidigt.


Sen tog jag kvart i sex ut till stallet, så alla hästar var ute före kl 07 i morse ;) Jag sopade och donade lite i stallet. Gjorde även i ordning maten till Sakura som hon ska få ikväll, hon får som sagt vila idag men mat ska hon givetvis ha för det ;)


Sen har underbara Cicci tagit ut en liten radio till stallet så det känns underbart att kunna lyssna på musik när man är där. Jag som älskar musik!


Och sen jag kom hem har jag snackat lite med Michelle över sms, käkat frukost och nyss sett på en film, kärleksfilmer tröttnar man aldrig på. haha


Glömde säga att jag äntligen fått tag på en hovslagare som svarar ;) Så imorgon kl 17 kommer det en tjej och ska prova sko Sakura. Tror vi ev bara kör på framfötterna, om det går bra så kanske hon får kika på bak också, men det bara om det går bra.

Vill inte ha några bakslag med en ny hovis som jag förhoppningsvis ev kan behålla istället för min förra, trist eftersom jag gillar henne men Sakura låter henne inte komma nära bakbenen och då blir det svårt.


Nåja vi får se hur det går imorgon... 


Resten av dagen idag får vi se vad som erbjuder, tänkte ev försöka få en klipptid och sedan ev även övningsköra lite granna.

Sen ikväll hoppas jag på lite mys med älsklingen framför lite film/er.


Men mellan 20-21 ska vi åka och ge kvällsmat och natta hästarna, sen får vi mysa ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards