sakura

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Tisdag

Av Malin - 27 november 2012 20:13

Nu har det börjat satt igång i bokhandlarna så nu börjar det bli ganska mycket jobb för våran del så idag åkte jag aldrig ut till stallet. Utan jag har spenderat dagen i soffan i stort sätt.

Har haft så ont i min kropp så jag kände att jag behövde en vilodag åtminstone!


Idag var det dessutom Sarahs sista dag hos Pillan.

Så från och med imorgon sätter allvaret igång igen och det ser jag fram emot som FAN!

Så imorgon tror jag att jag att jag tar en tur tillsammans med Sanne som vi bestämde idag. Dock så tar jag nog älskade Pillan istället eftersom Sakura ska få skritta på ett par dagar i skogen denna vecka.


Pillan och Aramis gick inte ihop när Amelia red med Sanne förut, jag hoppas det kan ändras iaf så att man kan rida med bägge hästarna tillsammans med Sanne nu. Det ser jag fram emot.


Det ska byggas styrka och muskler nu, det blir säkert en stor omställning för fröken men det är det värt, hon har INGA muskler över ryggen knappt längre och det vill jag få tillbaka så det blir en del tömkörning för hennes del också nu.


Ska bli kul att få komma igång med älskade Pillan, efter att jag flyttade tillbaka till Falun så växte vi ifrån varandra men vi kanske kan finna varandra igen? Om inte så hoppas jag iaf att vi klarar oss igenom den sista tiden tills du flyttar tillbaka till Örebro igen.


Jag kan väl även nämna det att jag pratat med A idag ang titt på Hälla Gård, det är ett stall och lösdrift en bit ifrån mig. Väldigt nära faktiskt!

Jag ska dit på söndag och träffa honom kl 12. Jag är så sjukt nervös alltså :o

Nu blir det ingen flytt ännu, känner att jag helst inte vill flytta Pillan i onödan, men man vet ju aldrig vad som händer för det. Inte när det gäller mig iaf!

UPDATE kommer ;)


Men men, nu ska jag ta och hoppa in i en dusch och sen bara slöa i soffan innan det är dax för sängen och jag hoppas det är vitt på marken imorgon när jag vaknar =D Ännu har det inte börjat iaf, men det SKA snöa!! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards