sakura

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Malin - 4 november 2012 21:31

Jaha, nu är det tomt här hemma igen (eller ja min älskling är såklart hemma <3) Men inte min kära lillasyster.


Hon tog tåget hem vid halv 4, först var det sagt att hon skulle åka lastbil med Mica och en till eftersom dom skulle frakta ner en hund till dom. Men det blev ändring där så det blev lite annat.


Jag skulle dessutom ha plockat ner tråd osv tillsammans med Sanne idag, vilket jag helt hade glömt bort tills hennes sms, sen blev allt försent och Michelle hade inga stövlar och inte jag heller för den delen :/ Så det slutade med att Sanne plockade ner all tråd själv, eller med hjälp av en annan jag vet ej?


Så jag ska plocka ner alla stolpar, räkna dom och sen dela upp dom så att jag kan plocka hem mina. Tror jag ev ska sätta upp för åkern nämligen.

Jag vet att det är svindumt att släppa dom på nysådd mark men vad ska jag göra då? Hagen är förjävlig nu igen :(
Eller så gör jag bara som så att jag sätter upp stolpen och sen kanske dom kan gå där en sväng under vinteråret? Hm, jag vet ej...


Vill bara att kylan och snön ska komma nu men det visas såklart mer regn och plusgrader så jag vet inte :(


Fick en uppdatering om att Pillan är tjock i benet, fram. Så antagligen har hon vrickat till det och jag förstår det för man bryter fan nästan benen av sig när man går i hagen på vissa ställen :/


Jaja, kör en update imorgon!

Peace

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards