sakura

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Malin - 17 november 2012 18:18

Idag åkte jag ut till mina kära flickor på dagen, först läste jag lite bok. Jösses vad den är bra och ser fram emot att läsa tvåan som ligger här bredvid mig! Haha


Iaf, först fick man fixa ut en ny bal, inte lätt så får hoppas dom håller den så den är :/ Jävla störda balar jag fått denna gången :( betydligt blötare och väger dubbelt så mycket som dom man hade innan :( Blir väl säkert betydligt dyrare då också. Men men, huvudsaken dom får mat.

Får se om det löser sig med att få ut dom, Sannes karl ska kika på det och se om han hjälpa till med traktor tex annars får jag öppna och lassa i deras höhäck om dagarna :) Proppa den full!


Tog in Sakura och borstade ren henne och gjorde henne klar för en ridtur, vi red upp i skogen och upp till grusrondellen. Vi red runt där lite löst och träna på ställning coh liste öppna/sluta? Aja, när dom flyttar för framdelen så att säga :p


Sen tog vi några varv vadera i trav också vilket hon verkade tycka var kul, man kände att hon tyckte detta var kul att bara få komma ut igen. Så det kändes toppen :)

Sen red vi hemmåt igen och hon bjöd då på ett hopp så det heter duga, hjälp vad vi flög men jag satt kvar utan problem även om jag hamnade lite i bakåtlut... Hahaha

Märligt eftersom vi gick över på vägen dit men hade väl andra åsikter på vägen hem....


Pussats med Miraz och Pillan också, gud så söta dom är :)
Jag hann dessvärre inte rida Pillan idag heller, trist.. Men snart så!!


Nu ska jag käka lite för att sedan göra mig redo för bio, Breaking dawn part 2, nu jävlar!!
Ska gå med Mica och Joyce och det ska bli så jävla skönt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards