sakura

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Malin - 8 november 2012 18:10

Idag fick Miraz tillbaks sin sko och fick gå ut i hagen till dom andra två :)

Väldigt skönt!


Hovis kunde inte hitta något idag heller och hon var lika felfri som igår så vi får helt enkelt gå på att det kan ha varit det lilla hålet som var en böld men att den sprack självmant under natten där som jag misstänkte.

Blir hon värre igen, ja då blir det att kontakta Åsa igen och hittar inte hon något då ja då lär jag väl vända mig till veterinären min igen.


Men vi ska inte tänka så, nu är allt bra. Hagen är hård så vi slipper massa skitlera (ett tag iaf)!! :p


Sarah var gullig och fixade stallet idag, vi håller på och tvättar samt att vi tagit reda på skit efter målarna som fixat klart här hemma nu :) Men vi sa det nyss att vi skulle nog ha tagit en till vägg med svart :p 
Jaja, vi har nyss fått ut möblerna men det är väl lite smått kvar, gardinstänger och sånt som ska upp på väggarna! Äntligen säger jag!


Imorgon får vi se vad som händer, på söndag vet jag iaf att jag måste plocka ner resten av stolpen och även plocka ner den lilla beteshagen. Så man har det gjort sen.


Peace

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards