sakura

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Malin - 2 november 2012 23:34

i blupp. Jag är fortfarande väldigt si sådär faktiskt men det kanske vänder snart?


Idag var jag upp till Manhem för att trixa lite i munnen igen, trodde det skulle gå fort men dom fick för sig att göra både det ena och det andra när jag ändå låg där.

Dom bytte ut till nya bågar både i över och underkäken samt att dom lagade min framtand, den lilla flisa som slog ur i olyckan.


Bågen i överkäken är den sista, så jag är i stort sätt klar i överkäken nu, det är bara en tand som ska korrigeras lite granna men det är satt i bruk nu med hjälp av en gummisnodd som sitter tvärs över. Från en övertand till en undertand :p

Underkäken är väl den som behöver fixas till lite nu eftersom den ligger lite efter överkäken. Men det går riktigt bra framåt och om 1 år är jag av med skiten :) Längtar så!


Till hästarna...

Min älskling var med mig ut igår till stallet så jag fixade bara till stallet och kollade så att mina älsklingar mådde bra :) Dock var det kolsvart ute när vi var ut så jag hade en aningen problem att se precis allt. Urk..
Tur att man har en mobil med lampa, så man iaf ser framför sig ;)


Just nu sitter jag hos min syster och hennes man ute i Svärdsjö tillsammans med Michelle också som varit här ute sen i söndags när vi åkte hit på kalas.


Vi har spelat spel, sett på film och haft det riktigt trevligt idag :)

Imorgon kommer älskling och hämtar oss och då ska det väl handlas till middag som vi ska laga tillsammans med Mica och ev även en vän till henne.

Vi ska även ta oss upp och tända ljus hos mormor tänkte vi.


Men i allt detta så ska jag även ta mig ut och fixa i stallet, spännande hur man ska hinna med allt :o Haha

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards