sakura

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Malin - 12 november 2012 21:02

Idag blev det en promenad med lilla Miraz, gick ner till Sanne och vände i stort sätt för jag tyckte att det såg ut som om hon börjaade halta en sväng men sen gick hon på normalt igen och till och med travade. Jag vette tusan vad hon pysslar med :/ 


Sakura hon fick komma ut en sväng också, men bara på gården för jag ville kolla hennes framben, hon har antagligen blivit sparkad i lördags, för då hade hon en knöl och lite svullen så jag kylde ner det och gick en promenad med henne. Ingen hälta och inge annat än lite svullnad.


Idag var hon lite mer svullen, men jämnsvullen liksom. Men fortfarande inte halt eller dyligt.

Pigg och alert och blev nog lite ledsen när allt gick så fort för henne, inte blev det någe ridning heller. Men tänkte jag skulle ta mig en tur på onsdag, jag ska fan ta mig den tiden och jävlar om mina knän strular!!! Får väl i värsta fall prova en barbackatur i skogen och spänna fast mig ordenligt ;) HAHA


Man märker att hon är pigg, för hon vill så gärna busa vid hand men hon lyssnar såklart på mig! :)

Min lilla bebis <3


Pillan kom in när jag kom också, så hon ville också vara med minsann... :) Sötnosen!


Imorgon står det tvätt på schemat... Men från och med onsdag, då jävlar!! ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards