sakura

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Malin - 14 november 2012 19:17

Idag blev det ÄNTLIGEN av, en härlig barbackatur! Wiiee


Först rullade jag och Sarah ut en bal i hagen, men jag kan ju säga att dom nya balarna verkligen varierar i stl och tyngd samt blöthet. Dessa nya väger typ dubbelt upp vilket vi inte klarar av att rubba ens :( Skitjobbigt... Eftersom dom är så mjuka så följer dom marken mer än rullar på... Grrr

Det lär jag lösa ganska snarast!


Spån lär köpas hem också, alltid när karln jobbar natt dock... GRRR 


Skit samma, mockade först och sedan fixade ja i ordning min lilla älskling <3 Hennes ben såg betydligt bättre ut också, inte alls lika mycket svullet så det går åt rätt håll, skönt det!

Sedan så tog vi en härlig mystur i skogen, pannlampan var med såklart. Sakura var väldigt pigg och framåt och vaken, hade koll på det mesta kan jag lova, förutom fötterna ibland :p Så pass framåt var hon.


Så nu lär jag nästan försöka komma igång, fast imorgon ska jag tvätta :p OBS!

Blev inget igår nämligen då vi hade så lite tvätt, men nu kör jag lite annat också så det får bli imorgon.


Miraz var pigg och glad också, min sötnos :)
Pillan var en mysig hårig tjej också som man fick mysa lite med!


Sen blev det hemåt, och nu ska jag mysa ner mig med en kopp te framför Halvblod, en bok jag köpte för någon vecka sedan... Var en aningen seg i början men sen ni, då hoppa det igång så jag låg och läste från halv 5 typ tills efter 23 :p HAHA

Ska inte hända idag, får bara bli något kapitel, lär fan lägga mig i tid så trött som jag är om dagarna :/

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards